![](https://63e534bafc.clvaw-cdnwnd.com/57d649ba678d859edb28bfd2b71f3694/200015058-72ecc72ecf/2024_07_24_Jesenicke%20muzeum%20chysta%20vyrobu%20Carodejne%20masti%20podle%20davnych%20receptu.jpeg?ph=63e534bafc)
Včerejší Marketing meeting hledal návody na budování zdejších známých značek
![](https://63e534bafc.clvaw-cdnwnd.com/57d649ba678d859edb28bfd2b71f3694/200011830-dc093dc098/2023_06_15_Vcerejsi%20Marketing%20Meeting%20hledal%20navody%20na%20budovani%20zdejsich%20znamych%20znacek.jpeg?ph=63e534bafc)
Pokud v příštích dnech nabydete dojmu, že začínáte na Jesenicku nápadně více vnímat přítomnost značek Woox, Naturfyt-Bio, TopTeramo, Reptisk, M.B.A. Finance, Priessnitzovy léčebné lázně a Ondřejovická strojírna, bude to důsledek účasti jejich manažerů na včerejším marketingovém workshopu.
Záměrně přeháníme, ale chceme tady mít chytré firmy, tak tomu v Inovačním centru Olomouckého kraje (ICOK) zkoušíme pomáhat. Marketing meeting s Pavlem Sedláčkem, zakladatelem olomoucké agentury Esmedia, měl přesně tenhle cíl. Sám lektor byl mile překvapen, jak silná sestava se v zasedačce CoworkJes (Pasáž Slovan) sešla. Pro žádnou z přítomných firem není marketing cizí slovo, jenže nám svou účastí na akci potvrdili, že se v něm stále chtějí učit a zlepšovat.
V první části se Pavel Sedláček věnoval teorii postavené na jeho mnohaletých zkušenostech s důrazem na osvědčené postupy i nové trendy. Například zaznělo, že 4P je stále funkční metoda. Přes všechny ty sociální sítě, virální reklamy, analýzy dat, influencery je pořád nejvíc mít jasno v produktu, pozici, ceně a propagaci.
V druhé částí se šlo otevřeněji do jednotlivých značek. Dobře připravený Pavel Sedláček empaticky, někdy mírně provokativněji konfrontoval jednotlivé firmy s pohledem zkušeného marketéra. To vše s cílem vymáčknout z věcné diskuse maximum užitečných impulsů a námětů, na čem by daná firma mohla zapracovat. Marketing totiž není na parádu, je nedílnou součástí byznysu s měřitelným přínosem. Jak krátkodobé aktivizace klientů/zákazníků k okamžitému nákupu, tak dlouhodobé budování značky, má být součástí strategie firmy. Šest firem si to na setkání markeťáků připomnělo, proto ten úvod o zintenzivnění jejich prezentace na Jesenicku ;-)
Slibujeme pokračováních podobných akcí, za ICOK vidíme prostor nejvíc v tématech inovací, digitalizace, personalistice a právě marketingu.
![](https://63e534bafc.clvaw-cdnwnd.com/57d649ba678d859edb28bfd2b71f3694/200015058-72ecc72ecf/2024_07_24_Jesenicke%20muzeum%20chysta%20vyrobu%20Carodejne%20masti%20podle%20davnych%20receptu.jpeg?ph=63e534bafc)
![](https://63e534bafc.clvaw-cdnwnd.com/57d649ba678d859edb28bfd2b71f3694/200014882-3fcb53fcb7/2024_07_03_Warex%20dodal%20sestavu%20pro%20americkou%20arm%C3%A1du.jpeg?ph=63e534bafc)
Warex dodal sestavu pro americkou armádu
![](https://63e534bafc.clvaw-cdnwnd.com/57d649ba678d859edb28bfd2b71f3694/200014784-a02daa02dd/2024_06_21_Skorosicky%20Stomix%20investuje%2040%20milionu%20a%20vytvori%2024%20pracovnich%20mist.jpeg?ph=63e534bafc)
Skorošický Stomix investuje 40 milionů a vytvoří 24 pracovních míst
![](https://63e534bafc.clvaw-cdnwnd.com/57d649ba678d859edb28bfd2b71f3694/200014782-c480fc4813/2024_06_20_Nainstalovat%20solary%2C%20koupit%20Tesly%2C%20zredukovat%20odpady%20-%20to%20je%20recept%20pro%20firmy%20z%20Jesenicka.jpeg?ph=63e534bafc)
Nainstalovat soláry, nakoupit Tesly a zredukovat odpady - to je recept pro firmy z Jesenicka
![](https://63e534bafc.clvaw-cdnwnd.com/57d649ba678d859edb28bfd2b71f3694/200014684-91d3d91d40/2024_06_04_Pale%20ale%20pivovaru%20Albert%20Michler%20stribrny%20na%20pivni%20soutezi.jpeg?ph=63e534bafc)
Pale ale pivovaru Albert Michler stříbrný na pivní soutěži
![](https://63e534bafc.clvaw-cdnwnd.com/57d649ba678d859edb28bfd2b71f3694/200014664-c6358c635c/2024_05_31_Jesenicky%20cepkovy%20kral%20Doke%20pridava%20nove%20vyrobky.jpeg?ph=63e534bafc)