
Mirek a továrna na náramky

Jako lehce staromódní podnikatel narval do zásob nějaký ten milion, protože 'co je doma, se počítá' :-) A byl připraven na objednávky. V předvečer prvního lockdownu měl ve skladech něco, po čem spadla poptávka o přibližně 98 %, protože jeho zákazníky jsou pořadatelé kulturních, sportovních a společenských akcí, a ti byli vypnuti do polohy off. Prakticky po celém světě, a že jeho zákazníky jsou subjekty z mnoha zemí.
Dnes nezastírá, že v tu chvíli to bylo s firmou na identifikační pásky značky Wristbanditos z Jeseníku hodně nahnuté. Mohlo se stát, že by to podnik Mirka Ambrozyho nepřežil, jenže on přišel na positivJE FESTIVAL přednést happy end. Tím chtěl svojí drobnou zkušeností přispět k potřebnému povzbuzení místní ekonomiky sbírající se z postpandemického šoku.
Mirek si v koronakrizi zahrál malého obchodního pokera (ve videu níže to hezky popisuje), když šel do výběrového řízení na zakázku jasně převyšující jeho výrobní kapacity. Šel do toho s taktikou 'když vyhraju, nějak se to udělá'. Vyhrál a nějak se to dělá - zadavatel, obchodní řetězec Lidl, zmírnil podmínky na rychlost a množství dodávky, a tak se v Mirkově továrničce na tyvekové pásky vyrábí miliony "výprodejových pásků" na akční zboží prodávané v Lidlech po celém Česku. Tahle zakázka mu zachránila krk, protože mu umožnila zpeněžit zásoby, jichž měl mezi výrobci jednorázových náramků svého času nejvíc na světě.
Tak právě o tom pohovořil v sále kina na našem FESTIVALU, vy se na to podívejte dole pod článkem.


Javornická Klára Ketnerová oživuje kraj Rychlebských hor

Na hotelovce se rodí nová baristická hvězda Klára Olšanová

Emil Vodák se na gymplu stará o tělocvik a dobrou náladu

Lukáš Iliadis provozuje ve Zlatých Horách vyhlášené bistro
