Miluje Jesenicko stejné značky, jako zbytek Česka?

29.01.2022

Každý rok vychází žebříček TOP 100 značek, jak je za sebe seřadí Češi podle své zákaznické zkušenosti. Letošní ročník se snaží připomenout, že digitalizace je sice fajn, ale v případě budování vztahu se zákazníky musí na prvním místě zůstat člověk - onen zákazník.

S podtitulem 'Co stroje neumí', se hledali nejvíce prozákaznické firmy ČR, my jsme si posvítili na ty, které jsou v jednotlivých segmentech dostupné i na Jesenicku (v závorce uvádíme pozici značky v celkovém pořadí). Absolutním vítězem se stala Zásilkovna, která vznikla s cílem usnadnit e-shopům přepravu zboží k zákazníkům.

Ve finančních službách si vítězství odnesla Air Bank (2.), zákazníci oceňují její férovost a intuitivní internetové bankovnictví.

Mezi maloobchodními řetězci vyhrála La Formaggeria Gran Moravia (4.), jejichž sýrový butik tu sice nemáme, hřát tedy může, že ZD Jeseník jim dodává čerstvé kravské mléko.

Pokud jde o odvětví Zábavy a volného času, tak vítězný Netflix (30.) či druhé Spotify (47.) nemají s Jesenickem nic společného, ale nepochybně obsah obou značek vyplňuje volný čas mnohým Jeseničákům :-)

Následuje Logistika a s tou už máte bohaté zkušenosti, minimálně z předvánočního období. V téhle kategorii vyhrála Zásilkovna. Ta má v okrese Jeseník asi 23 výdejních míst včetně šesti výdejních Z-Boxů, co běží nonstop. Stříbro bere PPL (41.), bronz pak DPD (71.).

V Retailu druhou příčkou uspěla DM drogerie (5.), její prodejnu najdete v jesenické nákupní zóně.

Tenhle žebříček můžeme využít i jako určité zrcadlo našim místním značkám a projektům, které se mohou v oblasti péče o zákazníky inspirovat. Znalost zákazníků je totiž jednou z nejvýznamnějších výhod lokálních hráčů proti hráčům nadnárodním.

Foto (zdroj): Zásilkovna

Made in Jesenicko © 2024 positivJE. Všechna práva vyhrazena.