Marketingové úspěchy destinace Jeseníky
Namátkou Krkonoše, Český Krumlov, Lednicko-valtický areál, Lipno, Karlovy Vary, Rožnov pod Radhoštěm, Adršpach, Praha... to všechno jsou konkurenti Jeseníků v boji o české i zahraniční turisty. Při pohledu na výsledky přehlídky propagačních materiálů TURISTPROPAG se dmeme pýchou, že naše hory velmi uspěly.
Považte sami, ve dvaceti vyhlášených kategoriích bylo Jesenicko přítomno na stupních vítězů pětkrát. To je za nás velmi dobrá vizitka, že do marketingu se tady šlape a asi i dobře, když je poroty profesních soutěží hodnotí takhle vysoko.
Zástupci destinační agentury 'Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu' si z veletrhu v Lysé nad Labem odvezli bronz v kategorii mapy měst a regionů, druhé místo za zimní aplikaci Jdemenabezky.cz, za úžasný P.R. materiál v podobě tištěného časopisu Jeseníky magazín a do třetice stříbro za povedenou knihu Čti Jeseníky od kolektivu lidí okolo Lukáše Abta. Největší radost, a tedy zlato v kategorii turistická informace udělal propagační spot Jeseníků.
Letní sezóna je na startu, tyhle diplomy a poplácáníčka bereme jako povzbuzení všem, kteří se na Jesenicku starají o spokojenost návštěvníků.
Foto (zdroj): Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu