Jeseníky posbíraly ocenění

23.07.2021

Technologický pokrok, změny zákaznických preferencí a druhou sezónu po sobě taky korona, kladou před podnikatele v oblasti pohostinství, hotelnictví a turismu nové výzvy, jak k sobě v rostoucí konkurenci přilákat co největší počet zákazníků. Marketing nabývá na významu, přestává stačit sólo propagace, pokud nejste Rychlebské stezky nebo třeba Dlouhé stráně. Dává veliký smysl komunikovat jedním hlasem za celou lokalitu, jako jedním hlasem mluví 'Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu', protože se Moravskoslezský a Olomoucký kraj takto dohodli.

V ČR je pár akcí významných pro český cestovní ruch, jednou z nich je veletrh Turistpropag, který vyhlašuje soutěž turisticko-propagačních materiálů. V letošním klání byla jesenická centrála cestovního ruchu hodně úspěšná, brala ceny v pěti ze sedmnácti vyhlašovaných kategoriích, kam účastníci přihlásili přes 300 soutěžních projektů a předmětů.

Z výstaviště v Lysé nad Labem tak do Jeseníku přijelo 1. místo za nejlepší propagační spot (zimní video Jeseníků si pusťte pod článkem). A pak to byla čtyři druhá místa! Stříbro za projekt slevových karet YES Card, dále za Turistické noviny Pohraničí, za kalendář pro rok 2021 Jeseníky z nebes, a taky za exkluzivní tištěný magazín Jeseníky z edice Look at it.

Zcela jistě to nepokrývá všechny komunikační kanály ovlivňují rozhodování o místě dovolené, ale hodí se vědět, že některé propagační materiály jsou vnímány takhle pozitivně ;-)

Foto (zdroj): Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu a Turistpropag