
Jeseníky jako cíl cestovního ruchu v péči dvou destinačních agentur

Už jsme tu párkrát psali o tom, co se daří v souvislosti s jednotnou marketingovou komunikací našich hor v podání Olomouckého a Moravskoslezského kraje.
Dvoje hlavní housle v tom sehrávají Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu a Euroregion Praděd a samozřejmě oddělení cestovního ruchu na obou hejtmanstvích.
Ve středu proběhlo další společné setkání, na němž se diskutovalo o jednotné grafice identitě našich, jak my říkáme, nejkrásnějších hor. Dle zúčastněných aktérů se prý máme těšit, kromě grafiky půjde i o nový turistický informační portál.
Wow, všem subjektům zapojeným do cestovního ruchu to přejeme, potřebují se co nejrychleji otřepat ze současných problémů, každá i sebemenší pomoc se hodí.
Foto (zdroj): Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu


Ovce opět na stráži, v Jeseníkách pečují o vzácnou přírodu

Sedm nominací na krajské Ceny cestovního ruchu má Jesenicko

Dechberoucí připomínka 80. výročí osvobození Československa

Studenti Univerzity Palackého věnovali Jesenicku po povodni 12 000 hodin pomoci
