
Jesenicko by mělo hnout se spotřebou piva

Je to hraniční, předložit vám tady text dost přímočaře propagující pití piva, ale podívejte se na to, Češi vloni vypili nejméně piva od šedesátých let minulého století, a to my si tedy vykládáme jako negativní ekonomický ukazatel. A i když tušíme, že 135 litrů na hlavu jde dost významně na vrub pandemie, musíme trochu bít na poplach, protože jesenická ekonomika na prodeji piva do nějaké míry stojí.
Všechny restaurace, bary a hospody se třesou, až budou moci otevřít, buďte připraveni za nimi vyrazit a pomozte jim pořádně provětrat výčepy. A když je řeč o Jesenicku, nemůžeme nezmínit lokální pivní značky, které taky potřebují naše peníze, aby přežily.
Minipivovar Jeseník to prozatím řeší tak, že každý pátek a sobotu otevírá prodej stáčeného piva v PET lahvích s sebou, k mání jsou tradiční Muzikant 11° a Julius 12°. Orlovi se určitě těší, až jim vládní opatření dovolí zákazníky alespoň na zahrádce.
Pivovar Cestář z Ostružné v čase pandemie podrželi přátelé štamgasti, kteří poctivě každou várku piva vykoupili. V rodinném podniku se právě ladí detaily letního režimu, snad zůstane zachován model otevřených pátků a sobot. No a zpráva od sládkové Katky Novákové je jasná - něco právě dozrává ;-)
Z malebného horského údolí je největší z regionálních pivovarů, hanušovický Pivovar HOLBA. Ač jejich ryzí pivo z hor putuje do 40 zemí, propad prodejů hlavně piva v sudech pro gastro podniky je masivní. Dávejte si v hlavě do kupy mapu jejich pokrytí, kde dostanete čepovanou Holbu, Šeráka, Keprník... a pod článkem se podívejte na nový reklamní spot značky Holba.
Foto (zdroj): Minipivovar Jeseník


Chystejte recepty, v Supíkovicích rostou jahody pro samosběr

Studentka Markéta Kouřilová se STOMIXEM ukazují, jak může vypadat praxe

Forbes: Fenix s Plastkonem opět mezi TOP rodinnými podniky

Schrothovy lázně zabodovaly! Získaly ocenění za rekonstrukci Slezského domu
