Do jesenických AlzaBoxů nově i se zbožím k reklamaci

28.08.2022

Je úžasné sledovat, jak se mění nákupní chování některých skupin zákazníků. Komu vyhovuje klasika v kamenném obchodě, ten může popadnou košík a vyrazit. Kdo chce nakupovat na pár kliků na internetu, kde prim hraje nekonečně široká nabídka zboží, tomu stačí zapnout displej a vkládat do košíku - virtuálního.

Fanoušci digitální varianty shoppingování si teď i v Jeseníku polepší u největšího českého e-shopu Alza. Ten má ve městě instalovány dva výdejní AlzaBoxy (u Jesenické polikliniky a u Penny marketu), kam si nechává doručovat stále více lidí. Šedé nonstop výdejní skříně přidávají novou funkci svého využití.

V duchu hesla "zákazník na prvním místě" mohou nakupující prostřednictvím boxu vracet nevyhovující zboží anebo posílat Alzákovi zboží k reklamaci. Tahle skutečnost boří další bariéru v online nakupování u těch, kteří se obávají složitosti případné reklamace. Tak už nemusí. V Alze mluví o tom, že do budoucna nabídnou tuhle službu i pro další hráče e-commerce. Digitální nadšenci, jásejte.

My jsme zvědaví, kdy se Jesenicko dočká online nakupování, a hlavně teda doručování potravin. Mluvil o tom šéf marketingu Skupiny COOP, jesenický Lukáš Němčík, že to ekonomicky dává smysl jenom ve velkých aglomeracích, tak ale třeba Jednota Zábřeh, která obsluhuje Jesenicko, něco vymyslí. Anebo se hecne některý z přítomných řetězců? :-o

Made in Jesenicko © 2024 positivJE. Všechna práva vyhrazena.