
Boom technologií nemíjí ani Jesenicko

Zavřené obchody v plné nahotě ukázaly, co pod povrchem bublalo už dávno, korona jen všemu dala jinou dynamiku. Lidé své nákupy přesouvají z kamenných prodejen do virtuálních e-shopů, nejde to zastavit, obchodníci musí reagovat.
Máme občas obavu o Jesenicko, aby u svých obyvatel - taky zákazníků online obchodů - uspělo, pro prodejce je totiž klíčová cena té tzv. poslední míle, tedy dovezení objednaného zboží na adresu. Pak rádi vidíme, že v našem regionu operují všechny tradiční doručovací firmy a přibývá alternativních výdejních míst Balíkoven či Zásilkoven v malých obchodech, jen ta Česká pošta jaksi vyklízí pozice.
A s velkým zalíbením sledujeme, že se i okresu Jeseník týkají technologické novinky, za něž ještě stále považujeme výdejní boxy. Do nich dneska doručuje většina významných e-shopů. Z pohledu zákazníků jde o ceněnou službu, kdy zůstávají pány svého času, protože čas a místo, kdy si svůj online nákup převezmou, si rozhodují sami.
Vcelku nově se na Jesenicko dostaly výdejní boxy Zásilkovny. Konkrétně byla služba, co vám 24/7 vydá váš balíček, spuštěna v Žulové na Mariánském náměstí, v Černé Vodě před Kulturním domem a v Supíkovicích naproti hospodě. Zásilkovna tady doplňuje síť kamenných výdejních míst, kterých je v okrese 14.
Je to asi maličkost, ale nám to dává signál, že obchodně se s Jesenickem počítá. Čekáme ještě Alzabox a MALL Box ;-)
Foto (zdroj): Zásilkovna


Jesenický holding Fenix slaví 35 let hlavně inovacemi

Titul Regionální potravina pro Rychlebské jerky, značka Výrobek OK pro Komínkovi a Stáje Rychleby

Pivovar Albert Michler má další ocenění, tentokrát zaujal Sa-turn

Špaldové sušenky made in region z Ennea
