Woox - tak se dělá prodej

01.02.2019

Ty prognózy jsou dosti kruté vůči kamenným obchodům a ačkoli předvánoční nákupní ruch v prodejnách na Jesenicku ničemu nenasvědčoval, mnozí odborníci na retail se neptají "Zda k tomu dojde nebo ne?", oni říkají "Kdy?". Kdy se zákazníci nepotravinového zboží přesunou zcela nebo téměř výhradně na internet, do e-shopů?
Richard Woox, jako všechno, dělá i ten obchod dobře. Úspěch stojí na poctivém poznání vlastních zákazníků, jejich potřebách, které pak značka dokáže uspokojit. Unikátní je až komunitně pojatý prodej, kdy u Wooxu nakupují přátelé zákazníků, přátelé přátel zákazníků, přátelé přátel přátel zákazníků ... což všem zapojeným přináší výrazné slevy na zboží. Pak se nelze divit, že jesenická módní značka nepotřebuje fyzické prodejny, vystačí si s Wooxusní šatnou v Praze a pak už jen se spíše srdcovým butikem a outletem v Jeseníku. Veškerý další prodej se odehrává v originálně pojatém internetovém obchodě, případně na sportovních událostech, hudebních festivalech a na parkovištích chrámů konzumu velkých měst, kam Woox přiváží svůj pravý americký truck, řeklo by se pojízdnou prodejnu. Tohle lze nazývat prodejem 21. století a zjevně i tým kolem Richarda se v budoucnu bude muset vypořádávat s výzvami tipu virtuální kabinka, doručování drony ... + kdoví co všechno ostatní.
Upřímně, zdejší kamenné prodejny mají za soupeře velké a silné e-shopy typu mluvícího mimozemšťana, které možná ani nemůžou porazit, můžou však tuhle bitvu o zákazníky prodloužit.
I přes neodvratný trend přejeme všem snaživým a pracovitým obchodníkům spousty utrácejících zákazníků.