Priessnitz je Superbrand 2020

15.01.2020

Ten průzkum zřejmě nikdo nikdy nedělal, ale kdybychom se lidí v ČR ptali na spontánní znalost čehokoli jesenického, na slovo, které je pro ně synonymem ke slovu Jeseník, asi by to vyhrál Priessnitz. Lázně, kapela, zábal, likér... tou nejsilnější značkou okresu Jeseník je Priessnitz.
Důkazem tohoto je čerstvé ocenění Czech Superbrands 2020, které Priessnitz dostal od české pobočky jinak světové autority hodnotící obchodní značky Superbrands. To hledání nejlepších je několikakolové, nejprve musí být značka předvybrána z registru obchodních značek, pak musí obstát v dotazování u spotřebitelů a následně porota, tzv. Brand Council, složená z odborníků rozhodne o udělení ceny. Priessnitz ji teď dostal. To je potvrzením speciálního postavení, uznání a síly značky na lokálním trhu. Tuhle pečeť získávají značky s vynikající pověstí, tohle si nejde koupit.
Označení Superbrands 2020 dává Priessnitzovým lázním docela solidní příležitost využít cenu k propagaci lázní, potažmo Jeseníku, protože tenhle program má zajímavé mediální partnery, jako jsou Hospodářské noviny, Dnes, magazín Ekonom, televizi Prima aj.
Priessnitz je první jesenickou značkou pyšnící se titulem Superbrand, uvidíme, zda jej někdo napodobí, tipovali bychom to na WooX ;-) Jaká značka napadá vás?

Foto (zdroj): archiv Czech Superbrands