Moderní prezentace Jesenicka ve světě

15.08.2020

Tohle jde taky na vrub koronavirovému lockdownu, že se stěžejní agentura pro cestovní ruch CzechTourism musí hodně co ohánět, aby Českou republiku udržela v hledáčku zahraničních turistů.
Výsledkem zvýšené aktivity je zbrusu nový responzivní web www.visitczechrepublic.com, který v deseti jazycích a moderním designu prezentuje taky to nejlepší z Jesenicka. A protože cizinci o nás nepřemýšlejí v měřítku okres či kraj, jsou turistické cíle okresu Jeseník zahrnuty do konkurenční nabídky celé Moravy a Slezska.
Ale neztrácíme se tam. Ze svojí prezentace v angličtině, čínštině, španělštině, polštině, ruštině, japonštině, francouzštině, italštině, portugalštině a němčině se tak mohou v kategorii 'Best Place to Visit' těšit: Čarodějnická cyklotrasa v Jeseníkách, Rychlebské stezky, Rejvíz, Jeseníky jako hory, Balneo Park Lázně Jeseník i celé Priessnitzovy lázně, Jeskyně Na Pomezí, Jeskyně Na Špičáku, Rešovské vodopády, Lázně Lipová, lyžování na Pradědu, z Pradědu na koloběžkách, Jesenická magistrála na běžkách, Ski resort Bonera Ramzová, zámek Jánský Vrch a Penzion Běla.
CzechTourism neustále dělá nějaké kampaně, snaha dostat sem co nejdříve zahraniční návštěvníky je dost zřejmá, tak si to přejme.