
Jeseníky jako cíl cestovního ruchu v péči dvou destinačních agentur

Už jsme tu párkrát psali o tom, co se daří v souvislosti s jednotnou marketingovou komunikací našich hor v podání Olomouckého a Moravskoslezského kraje.
Dvoje hlavní housle v tom sehrávají Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu a Euroregion Praděd a samozřejmě oddělení cestovního ruchu na obou hejtmanstvích.
Ve středu proběhlo další společné setkání, na němž se diskutovalo o jednotné grafice identitě našich, jak my říkáme, nejkrásnějších hor. Dle zúčastněných aktérů se prý máme těšit, kromě grafiky půjde i o nový turistický informační portál.
Wow, všem subjektům zapojeným do cestovního ruchu to přejeme, potřebují se co nejrychleji otřepat ze současných problémů, každá i sebemenší pomoc se hodí.
Foto (zdroj): Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu


DATA: Jak důležitý je pro Jesenicko turismus

DATA: Rodina, jako základ Jesenicka

Jesenicko, pojď se zbavit mobilů

Zámek Jánský Vrch a Střední škola gastronomie, farmářství a služeb servírují dobové jídlo
