Gastro Mach chce jesenické talenty

Nedávno jsme psali o tom, jak důležité
jsou pro místní ekonomiku rodinné firmy. Majitelé mívají absolutní fokus na
růst, k němu se zpravidla snaží dostat přirozenější cestou bez dotací a
jiného netržního dopingu a podle toho vypadá i jejich firemní kultura. Obvykle
jde o velmi pracovité týmy, kde strůjcem úspěchu je vlastník v roli lídra
a zaměstnanecká loajalita. Moderní firmy se tak prostě chovají.
Střih, jsme v Jeseníku, kde
sídlí úspěšný rodinný podnik Gastro Mach.
Otec zakladatel Petr Mach a syn pokračovatel Honza Mach tu vybudovali a vlastně
stále budují firmu na profesionální kuchyně. Třicet zaměstnanců řeší zakázky od
výběrového řízení, přes projektování a instalaci, až po servis a typickými klienty
společnosti jsou hotelové kuchyně, školní, podnikové či nemocniční vývařovny,
ale i restaurační provozy.
Pozoruhodné je, že ze třicítky
kolegyň a kolegů jich 12 nepochází z jesenického regionu. To je dobrá
zpráva pro nás, kteří "české expaty" na Jesenicku vidíme rádi. Považte,
obchodní ředitel je z Vrbna pod Pradědem, obchodní zástupce z Frenštátu
pod Radhoštěm, jeden projektant z Brna, druhý z Karviné a pak další
lidé třeba z Olomouce, Pardubic, Prahy, Šumperka, Vsetína ... Vítaný 'městský
kyslík' do poklidného kraje. Pojďme si však říci, že některé z uvedených pozic
mohou v budoucnu obsazovat místní lidé (zejména technici, projektanti,
obchodní zástupci), když budou oboru rozumět nebo se v něm budou chtít
zorientovat, přidají znalost cizího jazyka, flexibilitu a odhodlání být
součástí firmy, která jde neustále vpřed. Víme, že Honza Mach bude nejšťastnější
CEO, rozšíří-li svůj tým o rodilé spolupracovníky.
Gastro Mach je hrdá firma z Jeseníku
a šíří jeho slávu po celém Česku, nechcete toho být součástí?