Richard WOOX bude v učebnicích

14.02.2018

Oděvní značku WOOX nepochybně všichni znáte a my se ji dnes nechystáme představovat. Ale určitě i na to dojde! Dneska chceme po zádech poplácat Richarda Wooxe, "tiskového mluvčího" firmy. Tenhle týpek se jednou dostane do učebnic marketingu, protože už teď máme několik přímých důkazů o tom, že jsou z jeho práce pro WooX mnozí markeťáci docela vedle. Diskutují o něm na sociálních sítích, zvou ho na konference, nebo o tom aspoň sní, no a inspirují se a opisují. Richardova komunikace se zákazníky je originální a oni ji milují. A oplácejí, když přebírají jeho slovník, takže třeba 'luxusní' je v jejich podání 'wooxusní' atp. Svým způsobem ojedinělý je i prodejní způsob, kdy buduje komunitu WooXem zasažených lidí přes dohazování jejich kamarádů a následné poskytovaní slev. Připomeňme taky WooXovu "pojizdnou prodejnu" v podobě pravého amerického trucku, podporu rozličných sportovních a kulturních eventů, no a je zaděláno na následování hodnou marketingovou komunikaci. Příkladný je i Richardův způsob řešení reklamací, kdy nemá vůbec žádný problém přiznat chybu, omluvit se.
A nám se líbí, že WooX tak nějak pokračuje v tradici textilního průmyslu na Jesenicku, tak mu s tím wooxněme třeba tím, že budeme kupovat jeho ohoz.