
Stavforce to má u svých zákazníků dobré

V době, kdy na sociálních sítích najdete na jedno kladné hodnocení asi tak 153 negativních komentářů, je pro firmy extrémně náročné budovat svoji značku. Když podnikáte v retailu a jste přítomni na Facebooku, nemůžete mávnout rukou nad tím, co se o vás na internetu píše a co to dělá s vaší reputací.
Jesenická stavební firma StavForce zrovna do oblasti komunikace vstoupila s absolutní transparentností, na což potřebujete mít v prvé řadě odvahu, ale hlavně za sebou musíte nechávat špičkově odvedenou práci.
A mladá stavební firma teď má 'černém na bílém', že se jí to daří. Od Mapy.com obdržela nejvyšší možné ohodnocení 5,0 fantastické. Dlužno dodat, že ta známka byla vystavena výhradně na základě zákaznických zkušeností. S dovolením odcitujeme alespoň pár vět, jaké se u profilu StavForce s.r.o. na Mapách.com objevují: "Práce byla odvedena ve vysoké kvalitě, vše probíhalo podle domluveného časového harmonogramu. Pracovníci byli profesionální, velmi ochotní a obětaví.", nebo "Majitelé firmy StavForce jsou neuvěřitelně vzácné osobnosti.", dále třeba toto "StavForce je stavební společnost, která dalece překračuje veškerá očekávání, nejen co se týče kvality práce, ale i profesionality a péče o zákazníka." a ještě tady "Náš dům má novou střechu. Bez nervů, v klidu, v přátelské atmosféře, profesionálně. Časový termín, finanční rozpočet, vše dodrženo k naší spokojenosti.".
Nemyslíme, že tohle je úplně běžné skóre při hodnocení stavebních firem. Vezmeme-li v úvahu, že stavařině v Česku taky "rozumí" úplně každý ;-)
Tak StavForce gratulujeme a přejeme moře dalších spokojených zákazníků.
Kamil Kavka


Kokrhout Lenky Kurečkové na Šeráku jako další promo lokální tvorby

Cože, Priessnitzova léčebná metoda prací je zpět?

Warex v Přerově postavil azylový dům

Pivo Holba v reklamě na Jeseníky
