
Pivo Holba v reklamě na Jeseníky

V hanušovickém pivovaru do toho pěkně šlápli. V nových reklamních spotech se ještě více přihlásili ke svému původu. Dokonce to na nezaujatého diváka může působit jako kampaň vybízející k přistěhování do regionu.
Posuďte sami: "Kde je výhled fakt výhled", "Kde je klid fakt klid", "Kde je slejvák fakt slejvák", "Kde je tma fakt tma", "Kde je vzduch fakt vzduch", "Kde je kámoš fakt kámoš" a "Kde je věrnost fakt věrnost" – tam je "Pivo fakt pivo".
Reklamy to hrají na emoční strunu návratu k autentičnosti a jednoduchosti, které jsou často v kontrastu s dnešní uspěchanou a složitou dobou. Tohle by Holbě mohlo pomoci zaujmout.
Pro místní nadšence ryzího piva z hor máme dobrou zprávu, oblíbený polotmavý Keprník se dočká své lahvové i plechovkové varianty.
A až budete mít v ruce některé z hanušovických piv, povšimněte si mírného redesignu loga a zajímavé práce s prvky vrstevnic na obalech a etiketách.
Na zdraví!
Kamil Kavka


Jesenický holding Fenix slaví 35 let hlavně inovacemi

Titul Regionální potravina pro Rychlebské jerky, značka Výrobek OK pro Komínkovi a Stáje Rychleby

Pivovar Albert Michler má další ocenění, tentokrát zaujal Sa-turn

Špaldové sušenky made in region z Ennea
